El projecte bolla.py s’ha de modificar i s’han d’aplicar l’herència, el polimorfisme i la composició. Cada crup ha de fer un estudi on s’apliquin els coneixements adquirits durant el curs, es farà una presentació a l’aula, del disseny i de la implementació.
Les preguntes: descriu breument el projecte actual, descriu la nova forma, quins objectes i esdeveniments treballareu.
Metodologia SCRUM, cada dia s’informarà de la tasca al director de grup, el professor.
El projecte de grup es fa sobre http://aula2.gimnesia.net/2022/03/18/moviment-dobjectes/ i s’ha d’ampliar la programació. El procés de treball:
- Cada dia presentam al professor les tasques (en 3 minuts)
- Treballam, pensam, comentam,… la idea.
- Realitzam el disseny.
- Feim la implementació.
- Preparam la presentació.
- Idea, ha de de tenir:
- Un nou objecte que hereta de la classe bolla. S’ha de modificar un mètode.
- Una estructura tipus llistat per contenir els objectes del programa.
- Un control de esdeveniments.
- Disseny formal de la pantalla
- Disseny:
- Sobre un paper dibuixam la distribució dels objectes i explicam breument el seu comportament.
- Sobre el següent diagrama UML, definiu els canvis que heu fet al projecte. Per fer canvis a l’UML s’ha d’anar a la pàgina de plantUML i editar aquest codi adjunt.
- Implementació:
- Es realitzen els canvis de codi sobre el programa actual
- Cada canvi s’ha de comprovar, s’han de fer especificacions de proves.
- Presentació:
- Es preparen els punts anteriors en forma de document.
- Es destaquen els aspectes més importants en un document de presentacions
- A la presentació s’ha de presentar un punt del programa de grup que destaqui els conceptes de classe, herència, polimorfisme, estructura de dades, esdevenients, ….
@startuml
Bolla <|-- Floc
Bolla <|-- Persona
Bolla <|-- Bombilla
Bolla : posicioX, int
Bolla : posicioY, int
Bolla : setx()
Bolla : setY()
Bolla : draw()
Bolla : update()
Bombilla : encen()
Bombilla : apaga()
Llista *-- Bolla
Llista : append()
@enduml